Účastnícky poplatok na konferenciu zahŕňa:
- vstup na akciu pre jednu osobu,
- občerstvenie počas konferencie (celodenné občerstvenie vo forme prestávok na kávu a obed, simultánne tlmočenie do/z angličtiny),
- bezplatný vstup na výstavu a sprievodné workshopy,
- zborník prednášok v elektronickej podobe.
Vykonaná registrácia na konferenciu je záväzná. Organizátor konferencie (spoločnosť Smart Energy Forum s.r.o., zastúpená konateľom – Ing. Jaroslav Dorda) musí byť písomne informovaný o zrušení účasti na konferencii (zastúpenie je možné bez ďalšieho poplatku) formou e-mailu: info@solarninovinky.cz.
Pri zrušení registrácie účastníka/účastníkov budú uplatňované nasledujúce podmienky:
- do 28. februara 2023 bude účtovaný stornopoplatok vo výške 50 % účastníckeho poplatku/osoba,
- od 26. marca 2023 bude účtované storno vo výške 100 % účastníckeho poplatku/osoba.
Po prijatí vašej prihlášky vám bude e-mailom poslané potvrdenie o registrácii (vrátane čísla objednávky spolu s pokynom na úhradu 100 % registračného poplatku). Registračný poplatok musí byť uhradený v plnej výške na uvedený bankový účet najneskôr 7 dní po ukončení registrácie, inak stratíte nárok na rezervované miesto.
V prípade, že registračný poplatok nebude uhradený 3 dni pred konaním konferencie, účastník bude pri registrácii vyzvaný, aby predložil doklad o zaplatení alebo poplatok uhradil priamo na mieste v hotovosti. Platba kreditnou kartou nie je možná!
V prípade akéhokoľvek problému s registráciou či so zálohovou faktúrou nás ihneď kontaktujte na telefónnom čísle 737 249 737. Daňový doklad (faktúra) vám bude poslaný na e-mail do 10 dní po konferencii. Poslaním registrácie účastník súhlasí s použitím osobných údajov spoločnosťou Smart Energy Forum s.r.o., zastúpenou konateľom Ing. Jaroslavom Dordom (IČ: 17481376, DIČ: CZ17481376), podľa zákona č. 101/2000 Zb., o ochrane osobných údajov.
Organizátor konferencie si vyhradzuje právo v nutných prípadoch na zmenu programu.